Aveţi abonament la Telekom? Ce trebuie să faceţi dacă aţi primit facturi triple

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Aveţi abonament la Telekom? Ce trebuie să faceţi dacă aţi primit facturi triple

Social 25 Septembrie 2017 / 18:31 7146 accesări

Dacă aţi primit facturi a căror valoare este mult mai mare decât abonamentul lunar, înseamnă că vă număraţi printre cei cinci milioane de clienți ai Telekom care au păţit asta. ”Peste 5 milioane de clienți Telekom se confruntă cu problema din foto. Programul informatic care generează facturile abonaților a luat-o razna. Pe factura curentă apar atât abonamentul lunii anterioare (achitat deja), cât și abonamentul lunii următoare. La numerele de telefon ale companiei nu răspunde nimeni. La zecile de mii de sesizări ale abonaților... nu vin răspunsuri. Compania nu a luat nicio măsură de a anunța și/sau a cere scuze abonaților până la remedierea situației. Pentru cei în problemă: achitați factura scăzând costurile încărcate eronat, înregistrați sesizare la un oficiu comercial și plângere la OPC (ultima este facultativă, primele două obligatorii dacă nu doriți să cotizați voluntar)”, a scris o internaută pe Facebook (preluare dcnews.ro). La postare au scris și alți abonați Telekom, care au primit facturi chiar și de 1.500 de lei.

Taguri articol


12