Aveți o problemă pe litoral? Aici puteți suna - cineva răspunde non-stop!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Aveți o problemă pe litoral? Aici puteți suna - cineva răspunde non-stop!

Social 11 August 2017 / 16:18 2226 accesări

S-a întâmplat să aveți vreo problemă pe litoral, fie constatați alimente expirate în unele magazine, fie la vreun restaurant primiți preparate neconforme, cu gust și miros modificate, sau, nu în ultimul rând, aveți probleme legate de cazare, și pur și simplu să nu aveați unde să sesizați deficiența pentru că era prea târziu și nu mai exista nicio o autoritate la dispoziția dvs.? Din 11 august, această problemă este ca și rezolvată. ”La inițiativa președintelui Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Bogdan Pandelică, începând cu 11 august, consumatorii vor avea la dispoziție un număr de telefon cu program permanent (24 de ore din 24), pentru a sesiza cazurile deosebite. Numărul de telefon este 0753222222 și poate fi apelat de turiștii de pe litoral și de consumatorii din municipiul și județul Constanța. Echipa FLY TEAM va asigura cu celeritate intervenția în cazurile deosebite“, a declarat comisarul șef adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța, Horia Constantinescu, citat într-un comunicat.



12