Bankingul pe smartphone a crescut cu 150%

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Bankingul pe smartphone a crescut cu 150%

Economie 08 Noiembrie 2016 / 15:25 536 accesări
Peste 84% dintre tranzacțiile clienților BCR au fost făcute în mediul online, în 2016

Peste 84% dintre tranzacțiile clienților BCR au fost făcute în mediul online, în 2016

Numărul clienților care folosesc internet banking a crescut cu 30%, iar al celor care utilizează mobile banking - cu peste 150%, în contextul în care peste 84% dintre tranzacții s-au realizat în mediul online, la POS-uri, ATM-uri și aparate multifuncționale, se arată într-un comunicat al Băncii Comerciale Române (BCR). Și asta pentru că peste 217.000 de persoane și-au deschis la BCR conturi curente cu costuri zero și carduri de debit gratuite, dintre care 54.000 au fost elevi și studenți; oferta în cauză a fost introdusă în februarie 2016. „Considerăm că educația financiară începe, în primul rând, prin acces gratuit la servicii bancare. Contul curent cu comision zero și cardul de debit gratuit atașat acestuia sunt principalele instrumente prin care oricine poate beneficia de astfel de servicii, de la elevi până la salariați sau pensionari“, spune vicepreședintele diviziei de Retail a BCR, Dana Demetrian.



12