În ultima şedinţă de Consiliu Local Bărăganu au fost aprobate toate cele trei proiecte aflate pe ordinea de zi: organigrama Primăriei, organizarea, în cadrul Primăriei, a unui serviciu pentru situaţii de urgenţă în caz de incendii şi aprobarea instalării unei antene pentru o reţea de telefonie. Potrivit declaraţiilor primarului comunei, Constantin Benţea, organigrama Primăriei a fost reorganizată pentru a face faţă cerinţelor în activitate pentru următorii patru ani. „În total, în Primăria Bărăganu avem 12 funcţionari, însă vrem să mai angajăm încă doi oameni pe posturi economice”, a declarat primarul. El mai spune că situaţia incendiilor de anul trecut, cînd, în plină vară, zeci de hectare de păşune au luat foc din cauza nesupravegherii din partea proprietarilor, l-a determinat ca, pentru acest an, să ia măsuri concrete. „Am decis să aprobăm o serie de condiţii pe care cei care administrează terenurile de pe raza comunei trebuie să le îndeplinească. Primăria va controla ca persoanele care deţin terenuri să ia măsuri corespunzătoare pentru a nu se mai produce incendii”, a declarat edilul-şef, amintindu-şi că, anul trecut, reprezentanţii Primăriei stăteau zi şi noapte să păzească terenurile ca să nu mai ia foc. Benţea spune că anul acesta nu s-au confruntat cu astfel de situaţii şi speră că hotărîrea aprobată în Consiliul Local va fi respectată de posesorii de terenuri.