Baza redresării economice constă în brandurile româneşti

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Baza redresării economice constă în brandurile româneşti

Economie 11 Decembrie 2010 / 00:00 363 accesări

Guvernatorul Băncii Naţionale a României (BNR), Mugur Isărescu, a declarat vineri că eforturile de redresare ale economiei trebuie făcute pe alte baze decât ceea ce s-a întâmplat în ultimii 10 ani, iar baza redresării constă în consolidarea unor branduri româneşti. El consideră că România, pentru a avea un brand de ţară, trebuie să aibă mai multe nume puternice în interiorul ei. „România ca atare are nevoie de un brand. Se vorbeşte despre brandul de ţară, dar ca să avem un brand bun de ţară trebuie să avem în interiorul ţării mai multe nume puternice, mai multe branduri. În ultimă instanţă, cea mai bună corelaţie între un brand şi o bună reputaţie este competitivitatea”, a spus Isărescu. Acesta susţine că, pentru a fi competitiv pe piaţa europeană, şi nu numai pe piaţa europeană, firmele româneşti trebuie să creeze produse şi servicii performante pe baza cărora să-şi dezvolte branduri distincte, reputate, puternice. „Cred ca aceasta este ordinea. De multe ori se pune de-a-ndoaselea şi e chiar periculos. Trebuie să avem grijă ce punem în sticlă şi mai apoi cum promovăm. Dacă punem un vin bun trebuie să avem şi eticheta frumoasă, dar nu cred că preocuparea noastră e să vindem etichete. Trebuie să avem mare grijă ce punem în sticle, atractivitatea produsului. Eticheta colorează, înfăşoară, dar fondul problemei este înăuntrul sticlei”, a spus Isărescu.

Taguri articol


12