BCR - o nouă identitate

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

BCR - o nouă identitate

Economie 04 Septembrie 2007 / 00:00 1795 accesări

Banca Comercială Română şi-a dezvăluit, ieri, noul logo sub care va funcţiona ca parte a grupului austriac Erste Bank, cea mai importantă schimbare fiind alăturarea literei S, simbol al băncilor de economii şi al Erste Bank. Totodată, reprezintă şi un element comun tuturor subsidiarelor grupului Erste. Punctul de deasupra literei S, de culoare roşie, este un simbol pentru economisire şi reprezintă o monedă intrînd într-o cutie de economii. Noul logo adoptă elemente de identitate vizuală ale grupului-mamă. Numele băncii nu va fi schimbat, fiind considerat \"un activ de mare valoare\", se arată într-un comunicat al instituţiei. Cu această ocazie, BCR punctează şi finalizarea programului de Integrare şi Dezvoltare, program care a costat aproape 200 de milioane de euro. \"Avem un logo nou, puternic, pentru un BCR şi mai puternic\", a declarat preşedintele BCR, Nicolae Dănilă, la lansarea noului logo.

Potrivit conducerii BCR, dacă pînă acum schimbările au avut loc doar în interiorul băncii, a sosit momentul ca aceste schimbări să fie văzute şi din exterior. “Este mai mult decît o schimbare de litere şi culori. Am dori ca mai întîi să transformăm întregul sistem de funcţionare în ansamblul său, astfel încît clienţii să simtă îmbunătăţirile la nivelul produselor şi serviciilor, precum şi atenţia sporită la standarde europene cu care sînt trataţi”, a mai spus preşedintele BCR. La rîndul său, directorul regional retail BCR Constanţa, Asan Şenol, a dat asigurări că instituţia va veni, în continuare, în întîmpinarea nevoilor clienţilor săi, lansînd o largă paletă de produse şi servicii: “Gîndim la fel, ca şi clienţii noştri. Şi toate eforturile noastre se îndreaptă către implementarea standardelor de excelenţă în servire. În acest spirit, BCR asigură consiliere specializată clienţilor, pe fiecare segment specific, atît în corporate, cît şi în retail. În acelaşi timp, prin politica echilibrată de costuri, încercăm să facem cît mai uşoară administrarea finanţelor clienţilor noştri. Aceasta este o faţetă la fel de importantă a noului BCR”.

Autorităţile locale, alături de BCR în proiectele Constanţei

Prezent la ceremonie, subprefectul Constanţei, Adrian Nicolaescu, a declarat că, pe plan local, BCR este “o bancă de primă valoare, întrucît a dovedit, de-a lungul anilor, că este alături de agenţii economici, de persoanele fizice, iar produsele oferite se ridică la standarde europene“. Şi autorităţile locale şi-au exprimat o opinie pozitivă cu privire la impactul economic pe care îl are BCR asupra economiei locale: “Sînt convins că, prin constituirea acestui grup, vom avea de cîştigat cu toţii şi, împreună, vom participa la dezvoltarea marilor proiecte din judeţul Constanţa”, a declarat vicepreşedintele Consiliului Judeţean Constanţa, Petre Stanca. În acest context, noul BCR devine nu numai un furnizor de servicii bancare, ci şi un partener pentru comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea.

În ceea ce priveşte noile schimbări în domeniul retail, BCR a pregătit o serie de centre ipotecare, o relansare a design-ului întregului portofoliu de carduri, un nou portal web, dar şi noi pachete de produse şi servicii asociate contului curent. Totodată, instituţia va lansa şi un nou centru de contact BCR prin intermediul căruia clienţii vor avea posibilitatea să efectueze multiple operaţiuni, precum şi să beneficieze de asistenţă specializată permanentă prin telefon şi e-mail. Operaţiunea de schimbare a siglelor BCR va dura aprox. şase luni pînă în martie 2008, iar schimbarea de imagine a costat cîteva zeci de milioane de euro.



12