Banca Comercială Română (BCR) solicită clienţilor, persoane fizice şi juridice, să se prezinte la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, solicitate conform regulamentului Băncii Naţionale a României (BNR) privind cunoaşterea clientelei. Conform normelor BNR, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind datele de identificare, datele de contact şi adresa, naţionalitatea, ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii, funcţia publică importantă deţinută, dacă este cazul şi numele beneficiarului real. Şi persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea mai multor date, printre care denumirea, forma juridică, sediul social tipul şi natura activităţii desfăşurate. Potrivit BCR, aducerea la zi şi completarea datelor personale ale clienţilor este o măsura impusă de lege şi toţi cei are au o relaţie cu o bancă din România - indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligaţia să se conformeze. Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplică instituţiilor de credit, persoane juridice române, şi instituţiilor financiare nebancare, persoane juridice române, înscrise în Registrul special ţinut de Banca Naţională a României, şi reglementează standardele minime pentru elaborarea de către acestea a normelor de cunoaştere a clientelei ca parte esenţiala a administrării riscului de spălare a banilor şi de finanţare a terorismului şi aspecte legate de implementarea acestora.