Bebeluşii Evian, în Cartea Recordurilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Bebeluşii Evian, în Cartea Recordurilor

Monden 17 Noiembrie 2009 / 00:00 500 accesări

O campanie pentru Evian, care are ca protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări. Campania dramatizează sloganul Evian ”Trăieşte tânăr!” şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie. Rémi Babinet, fondatorul BETC Euro RSCG, agenţia care a realizat campania, crede că aceasta arată că un concept creativ poate fi, în egală măsură, universal şi generator de rezultate. Spoturile Evian Roller Babies au devenit în cel mai scurt timp virale şi au înregistrat peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube în doar trei săptămâni de la lansare. În prima săptămână a campaniei, Evian a primit două premii de la reprezentanţii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip în perioada 1-7 iulie şi pentru cel mai vizualizat spot în Franţa, în aceeaşi perioadă. În plus, toate spoturile campaniei au înregistrat un scor de popularitate de peste 80% pe YouTube, fiind unele dintre cele mai accesate şi comentate clipuri din reţea.

Taguri articol


12