Bilanț fulminant în trei ani de Maritimo

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Vizitatori, evenimente și servicii la superlativ

Bilanț fulminant în trei ani de Maritimo

Monden 31 Octombrie 2014 / 00:00 550 accesări

În weekend-ul trecut, Maritimo a împlinit trei ani de existenţă la malul mării. Peste 100.000 de clienţi au trecut pragul centrului comercial în cele trei zile de celebrare, un număr impresionant, care probează, dacă mai era nevoie, succesul de care se bucură Maritimo Shopping Center în Constanța. Directorul de marketing al centrului comercial, Marius Rusescu, este de părere că succesul evenimentului demonstrează relația deosebită pe care Maritimo a dezvoltat-o cu vizitatorii şi clienţii săi în cei trei ani de când oferă servicii complexe. „Avem evenimente în fiecare weekend și încercăm ca toți vizitatorii noștri să se simtă cât mai în largul lor. Evenimentul aniversar a fost unul deosebit și încercăm să-l celebrăm în fiecare an la cel mai înalt nivel. Am avut un weekend aniversar cu trei zile de activități, dar și concerte cu două dintre cele mai de succes formații de la această oră din România (n.r. - LaLa Band și Holograf). În fiecare an, încercăm să avem evenimente reușite, nu neapărat la ocazii aniversare, ci cu fiecare prilej posibil. Există o constanță a vizitatorilor atât iarna, cât și vara, atât în weekend, cât și în cursul săptămânii, iar împreună cu chiriașii noștri încercăm să oferim o paletă diversificată de servicii, astfel încât constănțeanul să se simtă cât mai bine. Am pregătit și ceva special pentru Halloween și invităm constănțenii să fotografieze decorul nostru special de Halloween”, a declarat Marius Rusescu.

PESTE 120 DE MAGAZINE ȘI SPAȚII Cel mai mare centru comercial din orașul Constanța și din regiune găzduieşte peste 120 de spații comerciale şi este deţinătorul celui mai bun mix local de chiriași în ceea ce privește magazinele de fashion: Peek & Cloppenburg, New Look, C&A, H&M, Inditex brands (Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Pull&Bear), Promod, Nissa, Triumph & Navigare, Kotton, Deichmann, Humanic, SMYK etc. În Maritimo se află cel mai mare hypermarket din orașul Constanța și din regiune - Auchan.

CEA MAI MARE PARCARE Un mare avantaj pentru constănțeni este faptul că nu s-a întâmplat vreodată să nu existe locuri de parcare pentru cumpărători: Maritimo Shopping Center are parcare interioară și exterioară de mari dimensiuni, gratuită, cu peste 2.400 de locuri. Din perspectiva accesibilităţii în ceea ce priveşte transportul în comun, stau la dispoziția constănțenilor cinci linii de autobuz, trei linii de microbuz şi două linii de transport gratuit, care fac legătura între centrul comercial şi oraș. Tot aici există cea mai atractivă ofertă de restaurante, fast-food și cafenele din oraș, iar de anul acesta, Maritimo găzduieşte prima cafenea Starbucks din Constanţa! Amatorii de mişcare au la dispoziţie, din partea Maritimo, terenuri de sport exterior (fotbal şi baschet) gratuite.

CREȘTERE A FLUXULUI DE VIZITATORI Ca trafic de vizitatori, Maritimo se poate lăuda cu peste 7.800.000 de oameni care i-au trecut pragul în mai puţin de un an (octombrie 2013 - septembrie 2014), ceea ce înseamnă 8% creştere medie de trafic faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Tot în acest interval, Maritimo a organizat sau a fost partener în peste 60 de evenimente, incluzând spectacole mondene, manifestări cu specific pentru copii şi adulţi, marcând, alături de constănţeni şi turişti, cele mai importante sărbători ale anului (Ziua Copilului, Ziua Femeii, Paşte, Crăciun etc.), show-uri fashion, culinare şi auto, concerte cu artiști celebri, naţionali şi internaţionali, invitaţi de marcă, târguri și expoziții (unele în premieră naţională), concursuri auto şi sportive. Tot în perioada octombrie 2013 - septembrie 2014, la Maritimo s-au desfăşurat șapte campanii de marketing incluzând trei loterii publicitare cu premii. În cadrul acestor loterii, peste 1.000 de vizitatori au fost desemnaţi câștigători şi premiați.

Taguri articol


12