Birocraţie “uşurată”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Birocraţie “uşurată”

Sănătate 03 Septembrie 2010 / 00:00 370 accesări

Începând din această lună, documentele care se eliberau numai la sediul Ministerului Sănătăţii (MS), ca de exemplu certificatele de conformitate, cele care atestă obţinerea titlului de medic/medic dentist/farmacist/ medic specialist sau primar, adeverinţele de abilităţi dobândite, se pot solicita la direcţiile de sănătate publică judeţene. Astfel, la sediul Direcţiei de Sănătate Publică a Judeţului Constanţa, din str. Bogdan Vodă, nr. 9 , et. I , birou nr. 4, se depun şi se eliberează aceste documente. Actele necesare la dosar sunt afişate pe site-ul MS, al DSPJ şi la avizierul instituţiei. Direcţiile de sănătate publică preiau solicitările privind eliberarea diverselor documente. Preluarea dosarelor se face după verificarea actelor depuse, urmând a fi înregistrate numai dosarele care conţin documentaţia completă. Dacă dosarul este transmis prin poştă direcţiei de sănătate publică, documentul se înregistrează, se verifică şi, dacă este incomplet, în termen de cinci zile lucrătoare se comunică solicitantului actele suplimentare care trebuie depuse. Dacă există anumite situaţii deosebite, direcţia de sănătate publică va solicita consultanţă direcţiei de specialitate a MS telefonic sau prin poşta electronică. În termen de 30 zile lucrătoare de la înregistrarea la MS, se vor emite certificatele solicitate şi se vor comunica documentele direcţiilor de sănătate publică. Documentele emise de MS se vor înregistra în registre speciale la direcţiile de sănătate publică şi se vor elibera titularilor sau împuterniciţilor acestora pe bază de semnătură. MS primea şi elibera anual zeci de mii de acte de acest fel, a declarat purtătorul de cuvât al instituţiei, Oana Grigore.



12