Black Friday istoric pentru comerțul online

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Black Friday istoric pentru comerțul online

Economie 22 Noiembrie 2015 / 15:13 630 accesări

Retailerul eMag a vândut de Black Friday 602.000 de produse, în valoare de 202 milioane lei, în linie cu așteptările proprii, și estimează că, în toată piața electro-IT românească, valoarea comenzilor online a depășit, în premieră, livrările din comerțul tradițional. „Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienții au apreciat prețurile mai bune, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă în mod normal cota uzuală este de 30% pentru online, de Black Friday am depășit cu mult acest prag“, a declarat oficialul eMag Tudor Manea. Retailerul a vândut vineri cel mai scump produs din istoria sa - un autovehicul Range Rover Sport cu motor diesel de 4,4 litri, în valoare de 85.590 euro (redus de la 105.667 euro). Precedentul record a fost înregistrat anul trecut, când un BMW X6 a fost achiziționat cu 66.500 euro. În acest an, de Black Friday, prin eMag s-au vândut alte 29 de autoturisme, printre care un Mercedes-Benz E-Klasse de 48.000 euro, un Jeep Wrangler de 35.000 euro și un Jeep Cherokee de 28.400 euro. De asemenea, 708 persoane au achiziționat 9,4 kilograme de aur, cu un discount de 10%. S-au mai vândut 29.000 de televizoare, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucării, 13.400 de laptopuri, 13.000 de plăci, perii și uscătoare de păr, 12.000 de anvelope, 9.000 de frigidere, 2.000 de smartwatch-uri și 60 de tone de mâncare pentru animale.

Citește și:

Black Friday - ziua marii păcăleli naționale

Taguri articol


12