BMW recheamă în service 230.000 de vehicule, din cauza unor probleme la airbag-uri

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

BMW recheamă în service 230.000 de vehicule, din cauza unor probleme la airbag-uri

Economie 04 Februarie 2017 / 18:02 600 accesări

Producătorul german de automobile de lux BMW AG va rechema la service aproximativ 230.000 de autovehicule vândute în SUA, după ce a descoperit că unele modele au fost echipate cu airbag-uri defecte produse de Takata în timpul reparațiilor efectuate în urma unor accidente, transmite Bloomberg.

Vehiculele care au fost rechemate la service folosesc airbag-uri produse de Petri AG, producător german de componente auto, achiziționat de Takata în anul 2000. Dacă acele vehicule aveau nevoie de înlocuirea airbag-ului, a fost folosit modelul Takata PSDI-4, a explicat un purtător de cuvânt al BMW, Rebecca Kiehne.

Airbag-urile defecte produse de Takata pot exploda și pulveriza cioburi metalice, rănind persoanele aflate în mașină. Takata a recunoscut că 17 persoane au decedat pe plan global din cauza airbag-urilor defecte. Problemele de la Takata au forțat companiile să inițieze cea mai mare rechemare în service din istoria industriei auto.

Michael Brooks, director în cadrul Centrului pentru Siguranță auto, a afirmat că și alți producători auto ar putea fi afectați de o problemă similară dacă componentele auto de la Takata au fost folosite la înlocuirea airbag-urilor stricate în timpul accidentelor. El a cerut ca Autoritatea americană responsabilă pentru siguranța rutieră (NHTSA) să facă investigații.

Până acum, au fost rechemate la service peste 1,5 milioane de vehiculele BMW din cauza problemelor la airbag-uri, a declarat Kiehne.

Dealerii BMW vor inspecta vehiculele afectate și vor înlocui orice airbag Takata.

În 2016, BMW a vândut 2.003.359 autoturisme, fiind al doilea producător de automobile de lux din lume, după Mercedes.

Taguri articol


12