Primăria Municipiului Constanţa vine în ajutorul asociaţiilor de locatari din oraş prin furnizarea borderourilor cu situaţia ajutoarelor de încălzire prin email. „Putem trimite borderourile cu situaţia ajutoarelor la încălzire pe asociaţie şi pe email. În acest scop, îi rugăm pe preşedinţii asociaţiilor de locatari/proprietari ca, lunar (începând cu data de 1 a lunii pentru luna anterioară), să ne scrie un email pe adresa ajutoareincalzire@primăria-constanţa.ro, în care să specifice codul asociaţiei, urmând ca noi să trimitem cu reply borderoul ataşat. De asemenea, îi rugăm pe preşedinţii asociaţiilor să verifice cu atenţie corectitudinea datelor de pe borderou şi să ne sesizeze orice modificare în termen de maxim două zile de la primirea borderoului. Reclamaţiile ulterioare nu vor mai putea fi luate în considerare”, a declarat directorul Direcţiei organizare şi Informatizare din cadrul Primăriei Constanţa, Adriana Stamat. Municipalitatea atrage atenţia asupra formulei de calcul a ajutorului la încălzire. “În situaţia în care consumul efectiv realizat la căldură este mai mic decât consumul maxim compensat (trecut în borderou), în formula de calcul se trece consumul efectiv realizat. În situaţia în care consumul efectiv realizat este mai mare sau egal cu consumul maxim compensat (din borderou), în formula de mai sus se trece consumul maxim compensat (adică cel din borderou)”, a spus Stamat. Primăria îi atenţionează pe constănţeni că pentru ce se va consuma peste aceste limite maxime de consum, vor plăti cantitatea cu care au depăşit borderoul la preţ nesubvenţionat, adică 338,33 lei/Gcal.