Pentru noul sezon, brandul romanesc Sense propune o colectie speciala in care tricotajele premium sunt atuurile esentiale ale liniei cu aer casual-chic. Piesele cu look feminin au un design elaborat si frapeaza fie prin mixul de culori, croiala atipica sau prin elemente decorative inserate. Mixul de modele creat de ...
Pe 27 septembrie s-a desfășurat, la Belgrad, cea de-a XII–a ediție a Zilei Portului Constanța în Serbia, eveniment organizat de Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța și devenit un punct de reper în regiune pentru companiile din transporturi, logistică ...
Ziarul Financiar anunță dispariția a încă unui brand de bricolaj. Britanicii de la Kingfisher, care au cumpărat anul trecut reţeaua de magazine de bricolaj Praktiker, închid trei magazine sub acest nume, anunță Ziarul Financiar. „Planul de optimizare a reţelei comerciale şi eficientizare a ...
Dispărut din piață după căderea comunismului și revigorat în 2012 de un antreprenor român, brandul de biciclete Pegas și-a anunțat intrarea în piața europeană, prin listarea pe cinci marketplace-uri ale gigantului din retail Amazon. Dacă în primul an de la relansare se vindeau doar ...
Astfel, denumirea înregistrată este protejată împotriva oricărei alte practici care ar putea induce în eroare consumatorul cu privire la adevărata origine a produsului. Dreptul de utilizare a logo-ului național cât și dreptul de a comercializa produse din clasa cu denumirea Telemea de ...
România are un potenţial uriaş în zona balneo, dar cu mici excepţii, turismul în acest domeniu a fost lăsat de izbelişte. Chiar şi aşa, suntem căutaţi de turiştii străini, în primul rând pentru preţurile mult mai mici practicate la noi faţă de ţările europene. Potrivit ...
La mai bine de cinci ani de la ultima transmisie „Oprah Winfrey Show“, jurnaliștii de la ”Forbes” apreciază că brandul Oprah valorează circa 3,1 miliarde de dolari, o sumă impresionantă, pentru o vedetă impresionantă a televiziunii de peste ocean. Născută de o adolescentă ...
Sfârșitul anului 2016 aduce o extindere a mixului de magazine de fashion în centrul comercial Tomis Mall, odată cu inaugurarea noului magazin al retailerului vestimentar suedez H&M. Noul magazin, ce oferă vizitatorilor peste 1.900 mp destinați shoppingului și colecții pentru toate ...
Banca Transilvania (BT), a treia cea mai mare instituţie de credit din piaţa locală, a demarat un proces de rebranding, constând în redesenarea siglei în culorile noii identități - galben, roșu și albastru. Trei culori cunosc pe lume? „BT se află acum într-o nouă etapă de ...
Brandul Pegas se orientează către zona corporate, prin deschiderea unui magazin modern, de 200 mp, lângă mall-ul Promenada din zona Barbu Văcărescu (București), unde lucrează în jur de 30.000 de corporatiști. Potrivit spuselor lui Andrei Botescu, cel care a readus marca Pegas în piață ...
Cântăreața Katy Perry se pregătește să facă primii pași în domeniul modei, lansându-și propria colecție de încălțăminte, în partenariat cu Global Brand, informează 7sur7.be. Într-un interviu acordat portalului WWD, artista a anunțat că își va comercializa ...
Google a depășit Apple și a revenit în fruntea listei celor mai valoroase branduri din lume, atingând o valoare de 229,198 miliarde dolari (201,694 miliarde euro), conform topului publicat de firma de consultanță Millward Brown. Valoarea Google a crescut cu 32% față de 2015, în timp ce ...
Federația Română de Fotbal a lansat luni un nou brand al Cupei României și a anunțat doi noi parteneri ai competiției, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la Arena Națională din București. Noul brand are sloganul ''Inima fotbalului — Cupa ...
Kaia Gerber, fiica lui Cindy Crawford, care a debutat ca model la 13 ani, semnând cu agenția IMG, și-a asigurat un nou contract, devenind una dintre imaginile campaniei de primăvară a designerului Alexander Wang, relatează revista ”Cosmopolitan”, citată de Agerpres. Recent, tânăra de ...