Brand pentru hotelierii din Mamaia

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Brand pentru hotelierii din Mamaia

Justiție 23 Iunie 2011 / 00:00 671 accesări

Asociaţia Patronală Mamaia a lansat, ieri, noua siglă a organizaţiei, care va defini, de acum înainte, patronatul hotelierilor din staţiunea Mamaia. „Scopul nostru este de a readuce gloria de altădată a staţiunii Mamaia, perla litoralului românesc”, a declarat preşedintele Asociaţiei, Nicolae Bucovală. Faptul că staţiunea Mamaia continuă să fie în topul preferinţelor turiştilor o demonstrează şi aceea că, deşi suntem în mijlocul săptămânii, gradul de ocupare este de 85%, plajele fiind asaltate de turiştii dornici de distracţie. Pentru a veni în sprijinul celor care doresc să afle informaţii în timp real din staţiune, reprezentanţii Asociaţiei au lansat, de asemenea, site-ul www.mamaia360.ro, pe care vor putea urmări filmuleţe din staţiune şi vor putea afla care este gradul de ocupare al unităţilor de cazare din staţiune. „Pentru acest an am îmbunătăţit site-ul şi ni s-au alăturat şi mai mulţi hotelieri ale căror date vor putea fi găsite aici”, a precizat Bucovală. Site-ul a fost lansat în 2010, fiind o premieră mondială în modul de promovare pe internet a unei destinaţii turistice.



12