Brandul Jennifer Lopez, mai profitabil după divorţ

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Brandul Jennifer Lopez, mai profitabil după divorţ

Monden 04 Octombrie 2011 / 00:00 572 accesări

Mulţi îşi revin cu greu după un divorţ, dar nu pare a fi cazul cântăreţei şi actriţei americane Jennifer Lopez. E drept că aceasta se află deja la al treilea divorţ, dar, oricum, un eşec sentimental rămâne greu de surmontat. Însă Jennifer Lopez are şi motive de bucurie, pentru că afacerile îi merg mult mai bine de când a redevenit femeie liberă. De exemplu, Jennifer Lopez este un brand mult mai profitabil după despărţirea de Marc Anthony, remarcă specialiştii din showbiz, la doar câteva luni de la unul dintre cele mai mediatizate divorţuri din lumea mondenă. Experţii care au comentat pentru revista ”Life & Style” susţin că Jenifer Lopez este, în prezent, o vedetă mult mai atractivă pentru showbiz decât în perioada căsniciei. ”Practic, cariera ei a renăscut iar asta se cunoaşte şi în cifrele contractelor încheiate în ultima vreme”, au subliniat specialiştii.

Cele mai recente onorarii ale artistei în vârstă de 42 de ani confirmă acest lucru. Astfel, pentru colaborarea la noul sezon al emisiunii American Idol, Jennifer Lopez va primi 20 de milioane de dolari, în timp ce rolurile din următoarele filme pentru care a fost solicitată îi vor aduce alte 30 de milioane de dolari. Alte contracte semnate în ultimele luni îi vor aduce încă zece milioane de dolari. De exemplu, la doar câteva zile după anunţarea despărţirii de Marc Anthony, Jennifer Lopez a fost plătită cu un milion de dolari pentru a cânta la o nuntă din Ucraina. Jennifer Lopez şi Marc Anthony s-au despărţit în luna iulie, după o căsnicie de şapte ani din care au rezultat gemenii Max şi Emme.

Taguri articol


12