Bucureștiul a adoptat taxa de promovare turistică!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Mamaia, model pentru Capitală

Bucureștiul a adoptat taxa de promovare turistică!

Turism 10 Decembrie 2015 / 22:24 2221 accesări

Consiliul General al Municipiului București a adoptat joi, 10 decembrie, introducerea taxei speciale de promovare, de 1% din veniturile hoteliere, după modelul stațiunii Mamaia - Sat Vacanță și al Oradei. Federația Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) duce o campanie încă din 2010 pentru a introduce acest model de taxă de promovare la nivel local în România, taxă care să fie alocată asociaţiilor de promovare şi dezvoltare turistică locale. ”Am fost prezentă în şedinţa de Consiliu General al Capitalei, după întâlnirea cu primarul general interimar, Răzvan Sava, pentru a prezenta modelul taxei de promovare Mamaia - Sat Vacanţă. De altfel, acest model a fost transmis şi dezbătut de mulţi alţi colegi din celelalte asociaţii de promovare din România. Am lucrat de mai mult timp pentru a implementa şi la Bucureşti acest model, aşa cum s-a reuşit la Oradea”, a declarat președintele FAPT, Corina Martin. „Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Bucureşti salută soluţia găsită de primarul general al Capitalei, prin instaurarea taxei de promovare care să fie alocată direct asociaţiei de promovare, deoarece corespunde cerinţei industriei ospitalităţii şi reprezintă un mod fiabil de finanţare a activităţilor de promovare a Capitalei, aşa cum s-a dovedit în Mamaia şi Oradea”, a susținut și președintele Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului București - Bucharest Convention & Visitors Bureau, Răzvan Pîrjol.



12