Casa de modă britanică Burberry, celebră pentru trenchcoat-urile sale, își va prezenta noua colecție primăvară - vară 2016 în avanpremieră pe Snapchat - serviciul de mesagerie preferat de adolescenți, în care mesajele se autodistrug -, cu o zi înainte de prezentarea sa în cadrul Fashion Week din Londra. Imagini ale noii colecții Burberry, captate în direct când se fac ultimele retușuri, vor fi dezvăluite pe Snapchat duminică, începând cu ora locală 19.00, și vor dispărea după 24 de ore.
Evenimentul va oferi un surplus de interes paradei Burberry din cadrul Fashion Week din Londra, prevăzută pentru luni, 21 septembrie, ora locală 13.00, și cu privire la care marca prevede să mai difuzeze imagini pe Snapchat, precum și pe alte servicii online ca Facebook, Instagram, Twitter, Vine sau WeChat. Rețelele de socializare și serviciile de difuzare în flux (streaming) precum Periscope (Twitter) au fost amplu utilizate, săptămâna aceasta, în cadrul Fashion Week din New York.