Burda International GmbH a anunţat ieri că achiziţionează toate activităţile Sanoma Hearst în România, precizând că în urma acestei tranzacţii va rezulta un trust media cu peste 35 de titluri şi mai mult de 40 de servicii media online. „Am moştenit branduri puternice şi trainice în România. Vom crea o companie media modernă, care va fi bine poziţionată în exploatarea tuturor oportunităţilor de pe piaţa de publicaţii şi media online în România, în anii ce vor urma”, a declarat CEO Burda International, Fabrizio D'Angelo. Astfel, Burda devine unul dintre cei mai importanţi publisheri de reviste, ajungând la peste o treime din publicul-ţintă feminin din zonele urbane din România. Actualul portofoliu al Burda România, cu branduri precum „Practic în bucătărie“, „Casa Lux“, „Ioana“ şi „Grădina mea de vis“, va fi completat cu titluri cum ar fi „Harper's Bazaar“, „Cosmopolitan“, „Marie Claire“, „Esquire“, „Men's Health“, „Auto Motor şi Sport“ şi „National Geographic“. Tranzacţia a fost notificată Consiliului Concurenţei şi va putea fi implementată doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare. Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică.