Campionatul Naţional de Rally Raid, numit Trofeul Capitalei, organizat de MTH Tehnosport şi Clubul Transcarpatic, a ajuns la cea de-a II-a ediţie. Debutul oficial al competiţiilor din cadrul raliului a avut loc sîmbătă, în capitală şi a continuat cu etapa a II-a, care s-a desfăşurat duminică, la Mangalia. 14 echipaje din diverse zone ale ţării s-au aliniat la start, cursa începînd cu patru ore întîrziere. Plecarea a avut loc în jurul orei 15.00, din Portul Turistic Mangalia, iar cursa s-a desfăşurat la cîţiva kilometri de oraş. În competiţie s-au înscris trei tipuri de vehicule: motoare, ATV-uri şi maşini de teren, toate acestea reuşind să facă un spectacol inedit. Din păcate, unul dintre echipajele concurente a suferit un accident, fără urmări grave, însă, pentru cei doi piloţi.
După aprox. două ore de cursă… nebunească pe teren accidentat, etapa a II-a a Campionatului Naţional de Rally Raid a luat sfîrşit. La secţiunea moto, pe locul I s-a clasat Răzvan Irimescu (nr. 7), pe locul al II-lea Cristian Ogeanu (nr.11), Mircea Mihalcea (nr.12) a ocupat locul al III-lea, în timp ce Kuki Bărbuceanu (nr. 26) s-a clasat pe locul al IV-lea. La categoria auto, pe primele trei locuri, după două zile de concurs, se află: locul I - Gabi Nicolae şi Dorel Stanciu din Bucureşti (nr.106), locul al II-lea - Marchegianu Calo şi Roiban Alecs din Timişoara (nr. 104), locul al III-lea - Ovidiu Domide şi Ioan Nastor din Satu Mare (nr. 101). Printre concurenţii la secţiunea auto s-a aflat şi echipajul Roxanei Ciuhulescu şi Renatei Stepanov, care au participat în scopuri publicitare.
Cîştigătorii locului I la secţiunea auto, după două zile de concurs, Gabi Nicolae şi Dorel Stanciu, sînt prima echipă românească care se va înscrie la următoarea ediţie a Raliului Dakar, urmînd să atace cea mai dură competiţie de gen din lume cu o maşină de concurs Mitsubishi L200 Rally Raid, maşină care a fost prezentată, în premieră, la Campionatului naţional de rally-raid. „O maşină participantă la Dakar trebuie evident modificată, pentru a fi mai uşor şi mai sigur de manevrat şi pentru a o face mai rezistentă, de aceea prefer să o echipăm şi să o pregătim personal pentru concurs, să cunoaştem fiecare detaliu din ea. Campionatul Naţional este extrem de util în acest proces de pregătire a maşinii pentru provocarea supremă: Dakar-ul”, a declarat Gabi Nicolae, pilot şi team manager al echipei.