În aceste zile, CFR Călători nu a avut de ales și a prezentat, public, scuze peste scuze. ”CFR Călători are la acest moment întreg parcul activ în circulație, în compunerea trenurilor, cu precădere a celor de pe rutele foarte solicitate. La acest moment câteva garnituri circulă cu grad de ocupare de peste 100%, întrucât majoritatea celor care au plecat în minivacanță în zile diferite: miercuri, joi, vineri și-au planificat întoarcerea pentru astăzi (5 iunie). Ne cerem scuze celor care călătoresc cu bilete fără loc”, este mesajul postat de către CFR Călători pe pagina oficială de Facebook. Și nu au fost singurele scuze oferite călătorilor. ”Ne cerem scuze pasagerilor de pe ruta Brașov - București, care au avut bilete pentru 4 iunie, la un vagon care nu se afla în compunerea trenului. Aceștia își pot recupera contravaloarea biletelor de călătorie din Gara de Nord București - ghișeu 27. Pentru situația creată a fost dispus un Dosar de cercetare, iar cei care sunt vinovați vor fi sancționați inclusiv cu imputarea sumelor restituite pasagerilor”, potrivit CFR Călători.