Call center la Spitalul de Urgenţă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Call center la Spitalul de Urgenţă

Sănătate 20 Ianuarie 2011 / 00:00 533 accesări

Pacienţii care apelează la cabinetele medicale ale Ambulatoriului de Specialitate nr.1, din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) Constanţa, nu vor mai fi nevoiţi să stea la cozi pentru o programare. Conducerea celei mai unităţi sanitare din judeţ a anunţat înfiinţarea unui call center, sistem de programare care scuteşte bolnavii de unele drumuri, dar şi de aşteptări. Managerul SCJU, dr. Dan Căpăţână, a declarat că pacienţii se pot programa atât telefonic, cât şi prin intermediul internetului. „Nu de puţine ori s-a reclamat timpul prea lung de aşteptare în faţa unui cabinet medical pentru un consult medical, aşa că ne-am gândit ca totul să fie făcut potrivit programărilor. De exemplu, potrivit legii, timpul alocat consultaţiei trebuie să fie de 15 minute pentru fiecare bolnav în parte. Astfel venim în întâmpinarea pacienţilor”, a explicat dr. Căpăţână. De acum înainte se va lucra şi la întocmirea unei baze de date a pacienţilor. Managerul susţine că atunci când va apărea cardul de sănătate electronic, SCJU va fi pregătit din acest punct de vedere.

Taguri articol


12