Call Center la Vamă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Call Center la Vamă

Politică 29 Martie 2008 / 00:00 926 accesări

Autoritatea Naţională a Vămilor lansează în prima zi a lunii aprilie serviciul Call Center, în cadrul Proiectului Phare 2004 Europe Aid/121112/D/SUP/RO- „Creşterea nivelului de integrare pentru noile sisteme IT şi de comunicaţii”, proiect implementat în perioada 28 decembrie 2006 – 29 august 2007 de către Ministerul Economiei şi Finanţelor, în calitate de autoritate de implementare şi pentru care Autoritatea Naţională a Vămilor este unul dintre beneficiari. Serviciul Call Center este menit să faciliteze accesul la informaţii generale despre Autoritatea Naţională a Vămilor, informaţii de specialitate, potrivit sferei de cuprindere a activităţii vamale. Serviciul va acorda asistenţă în mod rapid, profesionist şi eficient prin echipa formată la nivel central din 10 agenţi şi 17 consilieri, precum şi 20 de agenţi la nivel regional. Call Center va asigura fluxul apelurilor distribuite pe segmente de specialitate care sînt preluate de un robot. Pentru aflarea informaţiei dorite, acesta va direcţiona apelanţii în domeniul căutat. Serviciul Call Center va putea fi accesat la numărul de telefon 021-310.64.63, de luni pînă vineri, între orele 08.00 şi 16.00, din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă.

Taguri articol


12