Call center pentru faptele de corupţie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Call center pentru faptele de corupţie

Justiție 03 Septembrie 2011 / 00:00 540 accesări

Directorul general al Direcţiei Generale Anticorupţie (DGA), chestorul de poliţie Jănică Arion-Ţigănaşu, a declarat că va fi introdus un sistem call center pentru semnalarea faptelor de corupţie din ţară. „Noi vrem să crească vizibilitatea structurii pentru ca cetăţeanul să capete încredere şi să vină deschis să denunţe orice act de corupţie, pentru ca cei vinovaţi să fie traşi la răspundere. Pe această cale dezvoltăm un sistem call center cu telefonie gratuită din orice sistem de telefonie, la orice oră. Acum este tel verde, va fi call center. Vom primi apeluri despre fapte de corupţie din orice sistem şi, în măsura în care ele nu sunt de competenţa noastră, le vom direcţiona online unităţii competente\", a declarat Ţigănaşu. Şeful DGA a precizat că, după reclamarea unui caz de corupţie, trebuie stabilite procedurile pentru organizarea flagrantului, iar printr-un asemenea sistem este sesizată structura DGA. Acesta a mai precizat că s-a iniţiat un proiect care acordă DGA posibilitatea de a interveni şi în cazurile care privesc administraţia publică locală.

Taguri articol


12