Call Center pentru pacienţi

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Call Center pentru pacienţi

Sănătate 06 Martie 2013 / 00:00 639 accesări

Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO) şi Alianţa Pacienţilor Cronici din România (APCR) lansează linia telefonică Call Center cu tarif normal, proiect care vine în sprijinul pacienţilor, familiilor acestora şi al tuturor celor interesaţi de problemele cu care se confruntă un pacient. Lansarea proiectului are loc în cadrul conferinţei de presă organizată mâine, la sediul Institutului Naţional de Boli Infecţioase „Prof. Dr. Matei Balş” (INBI). Cu această ocazie, organizatorii vor da startul celei de-a patra ediţii a campaniei tematice „Ziua Mamei cu Hepatită”, care se derulează pe tot parcursul lunii martie în mai multe regiuni ale ţării. „Evenimentul este o oportunitate pentru a aborda şi subiecte de interes la ora actuală, precum: deficienţele şi necesităţile din sistemul de sănătate românesc pe acest palier al afecţiunilor cronice, importanţa înfiinţării registrului unic al pacienţilor cu afecţiuni hepatice, importanţa testării pentru virusurile hepatitice B şi C, mai ales în rândul tinerelor care îşi doresc să devină mame”, spun organizatorii. (A.G.)

Taguri articol


12