Call center pentru şomeri

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Call center pentru şomeri

Eveniment 01 Decembrie 2010 / 00:00 450 accesări

Şomerii nu vor mai trebui să se deplaseze până la sediile agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă pentru a afla informaţiile de care au nevoie. Serviciul Public de Ocupare va avea un Call center la care şomerii vor putea suna pentru a afla ce locuri de muncă sunt oferite în zona în care locuiesc sau de ce acte au nevoie pentru indemnizaţia de şomaj. Serviciul de Call center al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) va fi înfiinţat printr-un proiect european de peste 10 milioane de euro şi ar putea fi funcţional din luna mai a anului viitor, urmând să fie alocat numărul de telefon pentru acesta. Persoanele aflate în căutarea unui locul de muncă vor putea suna pentru a afla ce posturi sunt disponibile în oraşele în care locuiesc sau pentru a se informa despre programele de calificare sau formare profesională. Cei care rămân fără locuri de muncă şi vor să beneficieze de indemnizaţia de şomaj vor putea să sune pentru a afla de la consultanţi de ce acte au nevoie la dosar, de unde le pot obţine şi unde trebuie să le depună. Totodată, prin serviciul de Call center vor putea fi obţinute şi informaţii despre locurile de muncă disponibile la nivel european, prin reţeaua Eures. „Proiectul vizează creşterea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de către ANOFM. Prin dezvoltarea acestui sistem inovativ de furnizare de informaţii se urmăreşte creşterea oportunităţilor de orientare, formare şi dezvoltare profesională şi de integrare socio-profesională pe piaţa muncii a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă”, a declarat managerul de proiect Elena Baboi. În total vor fi instruite 250 de persoane, care vor fi pregătite pentru a-i orienta pe şomeri înainte ca aceştia să ajungă la sediile agenţiilor de ocupare. Proiectul se va derula în parteneriat cu Asociaţia Telefonul Copilului, care va pune la dispoziţia personalului ANOFM experienţa pe care a acumulat-o în acest domeniu şi asistenţa tehnică de care va fi nevoie.

Taguri articol


12