Call center-ul, boss-ul serviciilor românești

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Call center-ul, boss-ul serviciilor românești

Economie 23 Octombrie 2016 / 15:33 543 accesări
Excedentul din servicii se ridică la 2,3 miliarde euro, în primele opt luni

Excedentul din servicii se ridică la 2,3 miliarde euro, în primele opt luni

Avem excedent în segmentul serviciilor, dar ce înseamnă exact asta? - se întreabă economistul Ionuț Dumitru - „Trebuie să vedem cu exactitate de unde vine această creștere. Sigur, industria IT&C are o contribuție importantă, dar e esențial să înțelegem că vorbim despre servicii prestate în call center-uri. IT-ul crește puternic, dovadă că are o pondere mai mare decât agricultura în economie“. Potrivit datelor Institutului Național de Statistică, România înregistrează al șaselea an consecutiv în care serviciile sunt pe plus; astfel, în ianuarie - august, plusul realizat este de 2,3 miliarde euro.



12