SC RAJA SA a relansat în această toamnă campania „Apa este viaţă”, ce se defăşoară între 23 şi 29 septembrie, în oraşul Constanţa. În această perioadă, vor fi montate în 15 locaţii, alese diferit în cele şapte zile, corturi unde cetăţenii vor putea bea apă direct din reţeaua centralizată administrată de RAJA. Acţiunea a fost demarată pentru a demonstra cetăţenilor şi abonaţilor că apa livrată de companie este, din punct de vedere calitativ, foarte bună, având caracteristicile apei plate comercializate la nivel naţional, şi urmăreşte convingerea şi conştientizarea abonaţilor că apa livrată de societate respectă şi se încadrează în cele mai riguroase standarde de calitate. „Prin intermediul celor 15 locaţii răspândite pe teritoriul întregului oraş, constănţenii vor putea să bea apă potabilă direct din magistralele de alimentare şi să facă totodată diferenţa între apa care ajunge la robinet prin conductele de la nivelul blocurilor, care în unele cazuri au vechime şi de peste 40 de ani şi asupra cărora nu s-a intervenit să fie reabilitate, modernizate, şi ceea ce aduce RAJA la căminul apometric, limita de proprietate fiind, de fapt, apometrul general al blocurilor”, a precizat purtătorul de cuvânt al RAJA SA, Irina Oprea. Potrivit reprezentanţilor companiei de apă, numărul asociaţiilor cu subsolul inundat din cauza conductelor sparte creşte de la zi la zi. Mai mult, din cauza vechimii instalaţiilor comune de la nivelul blocurilor care aparţin asociaţiilor (conducte colmatate, sparte, ruginite), calitatea apei potabile livrate de RAJA are de suferit. „În aceste condiţii, apa care ajunge la robinetele consumatorilor de la bloc suferă anumite modificări şi nu mai corespunde din punct de vedere calitativ cu apa furnizată de RAJA pe sistemul de alimentare aparţinând societăţii”, se arată într-un comunicat de presă emis de operatorul de apă.