Campania naţională „Artişti pentru artişti\", derulată de Uniunea Teatrală din România (UNITER), a strâns o sumă de 77.300 de lei, ce va fi destinată programelor sociale dezvoltate de uniune. Fondurile provin din vânzarea de bilete la spectacolele incluse în această campanie umanitară şi vor fi virate artiştilor cu probleme de sănătate şi existenţă în mai multe tranşe, pe parcursul acestui an.
Sub atenta supervizare şi expertiză a doctorului Sandu Mihail Cociaşu, prima tranşă va fi oferită cu ocazia sărbătorilor de Paşti unui număr de 44 de artişti din Bucureşti şi ţară. De asemenea, Banca de alimente - Crucea Roşie, prin sprijinul artistei Margareta Pâslaru, urmează să ofere pachete alimentare artiştilor incluşi în programul Casa Artiştilor.
În campanie au fost implicate o serie de teatre din Bucureşti, precum Teatrul Naţional Bucureşti, Teatrul de Comedie, Teatrul Excelsior, dar şi din ţară, instituţiile donând încasările din vânzarea de bilete către Fondul de Solidaritate Teatrală.
Campania Naţională „Artiştii pentru artişti\" a avut în acest an şi o componentă online, pe pagina de Facebook a UNITER (https://www.facebook.com/UNITERoficial) şi pe bloguri (desfăşurată în parteneriat cu agenţia Blogal Initiative). Astfel, peste 900 de oameni au distribuit pe paginile lor de Facebook însemnele campaniei, aproape 70 de articole au menţionat pe bloguri teatrele care şi-au donat încasările din campanie.