Campania de promovare a turismului din Croaţia, sexistă?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Campania de promovare a turismului din Croaţia, sexistă?

Monden 17 Aprilie 2010 / 00:00 451 accesări

Campania de promovare a turismului din Croaţia a generat critici severe din partea premierului acestei ţări, Jadranka Kosor, din cauza reprezentării sexiste, sugerate de o secvenţă în care apărea posteriorul unei femei. O secvenţă arătând posteriorul unei femei, care apare în spotul de promovare a turismului în Croaţia, a fost eliminată după ce a stârnit critici severe din partea prim-ministrului Jadranka Kosor, au anunţat oficialii Autorităţii de Turism din această ţară. Spotul de promovare a fost difuzat deja pe posturile de televiziune CNN, BBC şi alte canale internaţionale. Grupurile de activism pentru drepturile femeilor au luat şi ele atitudine, criticând campania pentru că ar promova implicit turismul sexual. Oficialii agenţiei de publicitate BBDO, care a creat campania, au declarat pe site-ul Ministerului Turismului din Croaţia că, în momentul filmărilor, s-a omis integrarea în contextul mai larg a reprezentării corpului feminin, justificând astfel cenzurarea secvenţei considerate ofensatoare.

Taguri articol


12