Campania electorală pentru UE = 16 milioane de euro

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Costuri

Campania electorală pentru UE = 16 milioane de euro

Politică 11 Septembrie 2013 / 00:00 282 accesări

Campania pentru alegerile europarlamentare din 2014 va costa, la nivelul întregii Uniuni Europene, 16 milioane de euro. O treime din această sumă va fi alocată promovării temelor europene şi activităţii Parlamentului European prin intermediul social media. Campania, care se va desfăşura în toate cele 28 de state membre, va avea patru etape. Prima etapă a fost demarată ieri, prin prezentarea sloganului alegerilor: „Acţionează. Reacţionează. Decide”. Această fază îşi propune să explice noile puteri ale Parlamentului European, stipulate în Tratatul de la Lisabona, şi modul în care acestea îi influenţează pe europeni. Faza a doua, care se va derula între octombrie 2013 şi februarie 2014, se va axa pe cinci teme principale - economia, calitatea vieţii, locurile de muncă, banii şi UE în lume. Faza a treia, campania electorală propriu-zisă, va începe în februarie. După alegeri (22-25 mai 2014), faza finală a campaniei de informare se va concentra pe noul Parlament European, pe alegerea noului preşedinte al Comisiei Europene şi pe inaugurarea viitorului Executiv.



12