Campanie de brand pentru promovarea serviciilor Enel

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Campanie de brand pentru promovarea serviciilor Enel

Politică 14 Ianuarie 2009 / 00:00 658 accesări

Enel iniţiază prima campanie de brand în România, care susţine lansarea unei game de servicii comerciale dedicate clienţilor casnici ai companiei, precum Telecitire, pentru clienţii Muntenia Sud, dar şi modalitaţi noi de plată pentru clienţii din Banat şi Dobrogea. „Lansarea primei noastre campanii de brand constituie un pas necesar după creşterea constantă a operaţiunilor Enel în România. În prezent, am atins un număr de 2,5 milioane de clienţi în Muntenia, Banat şi Dobrogea şi sîntem cel mai important operator privat în sectorul de electricitate. De aceea, odată cu oferta de noi servicii de calitate superioară, precum Telecitire şi metodele suplimentare de plată, dorim ca toţi clienţii noştri să se familiarizeze cu brandul Enel şi valorile sale. Prezentăm astfel compania Enel ca lider mondial în sectorul energiei, o companie internaţională solidă, angajată, de asemenea, să fie un cetăţean autentic al României, ce aduce clienţilor săi energie într-un mod mai simplu şi mai sigur”, a declarat preşedintele Enel România, Matteo Codazzi. Saatchi & Saatchi Italia a creat conceptul şi a produs această campanie, în timp ce adaptarea în România a fost realizată de Saatchi & Saatchi România. Partenerul media pentru dezvoltarea acestei campanii este Carat România. Campania va rula pînă în luna martie în presa tipărită naţională (Bucureşti) şi locală (Banat, Dobrogea), TV, outdoor şi internet. Enel este cea mai mare companie italiană în domeniul energiei electrice şi cea de a doua companie europeană de utilităţi în funcţie de capacitatea instalată. Enel produce, distribuie şi vinde electricitate şi gaz în Europa, America de Nord şi America Latină. După achiziţia companiei spaniole Endesa, împreună cu partenerul său Acciona, Enel este acum prezentă în 22 de ţări, avînd o capacitate de producţie de 83.000 MW, (conform datelor înregistrate în primele nouă luni ale anului 2008), deservind peste 52 milioane de clienţi în sectorul energiei electrice şi al gazului natural. Fiind listată la Bursa din Milano încă din anul 1999, Enel este compania italiană cu cel mai mare număr de acţionari, avînd aproximativ 1,7 milioane investitori instituţionali şi de retail. Enel este şi cel de al doilea operator italian în sectorul gazului natural, cu aproximativ 2,5 milioane clienţi şi o cotă de piaţă de 10% în funcţie de volum. În România, Enel este cel mai important investitor privat din sectorul energiei electrice, avînd circa 2,5 milioane clienţi, 93.000 kilometri de reţea şi aproximativ 5.500 angajaţi. Enel operează în domeniul furnizării electricităţii, prin Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, în timp ce Enel Distribuţie Banat, Enel Distribuţie Dobrogea şi Enel Distributie Muntenia sînt companiile care se ocupă de gestionarea şi îmbunătăţirea reţelei de energie electrică în aceste trei regiuni.

Taguri articol


12