Pentru dezvoltarea și promovarea traficului aerian pe și de pe Aeroportul Internațional „Mihail Kogălniceanu” din Constanța, conducerea și instituției și Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD) doresc să inițieze un sondaj online pentru călători și un chestionar pentru agenții de turism, hotelieri și operatorii din turism, pentru a stabili prioritatea rutelor destinațiilor interne și externe. Anunțul a fost făcut de conducerea ALDD, care a precizat că dorește consolidarea relațiilor cu companiile aeriene Blue Air, Wizzair, Tarom și Ryanair, precum și continuarea parteneriatului cu Turkish Airlines. ”În acelaşi timp, pornim o campanie de promovare a zborurilor actuale (Londra, Milano, Istanbul, Atena şi Larnaca), cu un videoclip şi materiale de informare şi promovare ce vor fi expuse şi distribuite cu sprijinul RATC, CFR, Maritimo Shopping Center şi City Park Mall, hotelieri şi agenții de turism şi promovate la toate evenimentele pe care le organizăm pe litoral. Vom aloca un buget consistent din Taxa de Promovare a staţiunii Mamaia - Sat Vacanţă, pe care o administrăm cu sprijinul Primăriei Constanţa, pentru a atrage companiile aeriene şi pentru a susţine atractivitatea noilor rute pe care ne propunem să le atragem”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin.