Campanie de promovare a sudului litoralului prin agenţiile de turism

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Campanie de promovare a sudului litoralului prin agenţiile de turism

Justiție 04 Mai 2009 / 00:00 510 accesări

Primăria Mangalia, în colaborare cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului - LITORAL şi Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) a desfăşurat, în perioada 1 - 3 mai, o serie de acţiuni pentru agenţiile de turism din toată ţara, cu scopul de a promova direct şi nemijlocit staţiunile din sudul litoralului prin vizite efectuate de reprezentanţii agenţiilor de turism la diverse unităţi hoteliere, de tratament sau de alimentaţie publică. La programul „Minivacanţa 1 - 3 mai” au participat aprox. 40 de agenţii turistice din România, printre care Bibitouring din Ploieşti, Inter Tour din Bacău, Discovery şi Ploutos Turist Service din Bucureşti, Carpatour din Braşov. În seara de 1 mai, invitaţii s-au bucurat de o cină festivă în restaurantul Hotelului „Delta”, din Jupiter. În scurta sa alocuţiune, primarul Mangaliei, Claudiu Tusac, a declarat: „Mangalia şi staţiunile ei au multe de oferit celor care doresc să petreacă o vacanţă plăcută la mare şi vă asigurăm că sezonul 2009 va fi unul plin de evenimente, organizate în special pentru turişti”. Pe 2 mai, reprezentanţii agenţiilor de turism au vizitat hotelul Doina, din Neptun, unde invitaţii au încercat şi cîteva proceduri de tratament balnear tradiţionale, cu nămol şi ape sulfuroase, dar şi moderne, cu laser. La Hotel & Resort „Palace” din Venus, oaspeţii au fost informaţi despre procedurile medicale care sînt aplicate turiştilor-pacienţi în această unitate, despre multitudinea de afecţiuni care pot fi tratate şi despre cît de importante sînt unele proceduri pentru întreţinerea sănătăţii. Turul litoralului de sud a continuat la hotel Cocor, din Olimp, unde musafirii au vizitat centrul de sănătate şi întreţinere tip Spa.

Taguri articol


12