Carburanții și mâncarea, sufletul comerțului

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Carburanții și mâncarea, sufletul comerțului

Economie 05 Aprilie 2016 / 17:13 561 accesări
Vânzările de carburanți și produse alimentare au dus la o creștere cu circa 2% a afacerilor din retail, în februarie

Vânzările de carburanți și produse alimentare au dus la o creștere cu circa 2% a afacerilor din retail, în februarie

Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut cu 1,9%, în februarie, față de ianuarie, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Avansul a fost susținut de comerțul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+7,2%), de vânzările de produse nealimentare (+6,7%) şi de cele de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,1%). Față de februarie 2015, afacerile din retail au urcat cu 21,8%. În ianuarie - februarie, indicatorul a urcat cu 18,7% față de același interval din anul precedent, evoluția pozitivă fiind susținută de produsele alimentare și cele nealimentare, dar și de carburanți, pentru că în România e cerere de benzină și motorină (în continuare) mai scumpă decât ar fi cazul.

Taguri articol


12