Cardurile Premium sfidează recesiunea

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Cardurile Premium sfidează recesiunea

Economie 28 Mai 2012 / 00:00 437 accesări

CREŞTERE CONSTANTĂ Cardurile premium, de tip Gold sau Platinum, înregistrează o creştere importantă, în această perioadă, în condiţiile în care bancherii oferă tot mai multe beneficii posesorilor, potrivit unei analize a portalului Bancherul.ro. „Piaţa cardurilor premium a avut cea mai mare creştere în 2011. Nu este o surpriză, întotdeauna a fost aşa. Acum 5 - 6 ani, ne gândeam că o segmentare şi beneficii suplimentare se pot face doar pentru cardurile de credit; nici nu visam că vom avea carduri Platinum sau că vom vedea carduri „commercial” şi „corporate”. Piaţa ne-a arătat că atât consumatorii de credit cât şi cei de debit au nevoie de astfel de beneficii”, spune managerul pentru România şi Moldova al MasterCard Europe, Cosmin Vladimirescu. În opinia sa, segmentul Premium nu se limitează doar la carduri, ci la o întreagă gamă de produse financiare: „Clienţii cu bani au un rol educaţional foarte important. Oamenii îi întreabă: „De ce plăteşti cu cardul, nu ai bani?”. Evident că am bani, nu asta e problema, însă e mai bine să plătesc cu card, pentru că am multe beneficii”.

CARD CU ASIGURARE Pe lângă discounturi la diferiţi retaileri, cardurile Premium oferă posesorilor şi acces în locaţii selecte din toată lumea şi chiar servicii de asigurări. „Asigurarea nu se face la plata cu cardul a călătoriei, ci prin cel puţin o utilizare a cardului, într-un interval de trei luni înainte de producerea evenimentului asigurat, asta pentru că managerii de top nu-şi plătesc singuri cu cardul călătoriile, ci au un departament care se ocupă”, spune reprezentantul UniCredit Ţiriac Bank, Liudmila Drozdea. Banca italiană a lansat recent o linie de carduri Platinum.

Taguri articol


12