Clienţii Cosmote îşi pot alimenta cartelele telefonice prin intermediu ATM-urilor BCR, operatorul GSM fiind astfel a treia companie de telefonie mobilă pentru care banca oferă acest serviciu, după Orange şi Vodafone. Operaţiunea de reîncarcare a cartelei telefonice la bancomatele BCR se poate realiza prin intermediul tuturor tipurilor de card, indiferent de moneda cardului, iar clienţii nu plătesc comision. „Serviciul oferă siguranţă, uşurinţă şi mobilitate, clienţii putând apela gratuit la acest serviciu 24 de ore din 24, 7 zile din 7, prin intermediul celei mai extinse reţele de bancomate din ţară”, a declarat directorul executiv al Direcţiei Carduri din cadrul BCR, Igor Zganjer. Pentru reîncărcarea cartelei telefonice Cosmote la bancomatele BCR, posesorii de card trebuie să selecteze la ATM opţiunea încarcare electronică, apoi „încărcare Cosmote”, să selecteze valoarea de reîncărcare (sumele nu includ TVA). Ulterior, aceştia ridică chitanţa pe care o eliberează ATM-ul cu codul de reîncărcare tipărit şi trebuie să apeleze de pe telefonul mobil numărul indicat pe chitanţă şi să urmeze instrucţiunile. Chitanţa conţine informaţii privind identificarea tranzacţiei, suma platită în euro şi echivalentul în lei, TVA, precum şi instrucţiunile de activare. În primele zece luni ale anului, BCR a înregistrat un număr mediu lunar de aproximativ 4.000 tranzacţii de reîncărcări cartele telefonice la ATM, valoarea medie a unei operaţiunii fiind de aproape 32 lei.