Casa de marcat electronică, „done in 180 seconds“

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Casa de marcat electronică, „done in 180 seconds“

Economie 27 Septembrie 2018 / 17:08 983 accesări
Documentele necesare pentru casa de marcat electronică se obțin online, în cel mult trei minute, potrivit Fiscului

Documentele necesare pentru casa de marcat electronică se obțin online, în cel mult trei minute, potrivit Fiscului

Documentele necesare solicitării şi atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spaţiului Privat Virtual (SPV), iar acesta se poate obţine în cel mult trei minute, informează Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF). Operațiunea se face prin intermediul formularului C801, a cărui verificare online se face în maximum 60 de secunde. Totodată, pe site-ul www.anaf.ro, la rubrica Asistenţă Contribuabili, a fost publicat un ghid amplu referitor la emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare. Reamintim că, începând cu 1 septembrie, contribuabilii mari sau mijlocii trebuie să deţină aparate de marcat cu jurnal electronic, iar contribuabilii mici au ca termen 1 noiembrie. Totuși, la începutul acestei luni, Ministerul Finanţelor Publice (MFP) a stabilit ca nerespectarea termenului de dotare cu noile case de marcat să intre (temporar) sub incidenţa Legii prevenirii, iniţiativa ministerului fiind aprobată de Executiv.



12