Ebriza este unul dintre startup-urile finaliste de la Startup Avalanche, competiția anuală organizată în Cluj-Napoca de Techsylvania şi Risky Business. A făcut parte din primul program de accelerare al start-up-urilor al Risky Business Cluj, iar softul pe care l-a creat (casa de marcat virtuală - n.r.) funcționează deja la peste 100 de comercianți în Romania și în străinătate. Potrivit startupcafe.ro, firma primește acum finanțare de 300.000 euro. Cu această infuzie de capital, Ebriza își va putea canaliza eforturile spre dezvoltarea propriului marketplace, care va da ocazia oricărui business să își conecteze instantaneu softul de vânzare și gestiune cu furnizorii de produse și servicii. Grupul Banca Transilvania, prin BT Investments, este principalul investitor într-o rundă de finanțare lansată de Ebriza. În urma investiției, startup-ul românesc Ebriza este evaluat la 1,5 milioane euro, triplu față de acum 12 luni. „Ne dorim să oferim gratuit comercianților softul de vânzare POS - eliberare de bon fiscal - direct pe tabletă sau pe telefon cu acces la o imprimantă fiscală wireless şi să ne focusăm pe serviciile adiacente din marketplace, comerciantul trebuind să plătească doar pentru acestea din urmă“, spune co-fondatorul Ebriza Cristian Dinescu. Reamintim că Ebriza transformă total ceea ce înseamnă acum casa de marcat și soft de vânzare și gestiune - acestea vor fi accesate online, non-stop, de pe orice dispozitiv, urmărind în timp real activitatea firmei, a stocurilor şi a vânzărilor.