„Castelul bântuit“, o nouă producție de realitate virtuală, în România

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Discovery

„Castelul bântuit“, o nouă producție de realitate virtuală, în România

Divertisment 27 Septembrie 2016 / 17:53 659 accesări

Discovery Channel şi Primăria Municipiului Hunedoara au anunțat realizarea unei noi producții Virtual Reality (VR) în România, la Castelul Corvinilor din Hunedoara, "Castelul bântuit", care va fi disponibilă online la sfârşitul lui octombrie, cu ocazia Halloween-ului. Filmările vor avea loc în data de 3 octombrie, motiv pentru care Castelul Corvinilor va fi închis pentru vizitare pe durata zilei (luni, 3 octombrie), iar conținutul va fi disponibil pe platforma Discovery VR (http://www.discoveryvr.com) și pe site-ul castelului, la finalul aceleiași luni, cu ocazia Halloween-ului, potrivit unui comunicat remis presei.

Ideea realizării materialului ("Castelul bântuit") a venit ca urmare a unei competiții interne, realizată de Discovery la nivel internațional. Din echipa care va realiza materialul vor face parte experți din Statele Unite, România și Marea Britanie. "Mă bucur că țara noastră este o sursă constantă de resurse și inspirație pentru colegii din alte țări și că inițiativele de a realiza conținut aici sunt din ce în ce mai multe, mai ales după filmările recente pentru „Harley and the Davidsons” din România. Vom continua să exploatăm această zonă, fie că vorbim de conținut video 360, VR, live, ficțiune sau documentare, pentru a satisface curiozitatea românilor despre lumea înconjurătoare. Prin acest nou proiect avem șansa de a promova încă una dintre atracțiile României, legenda vie a Transilvaniei, așa cum este supranumit Castelul Corvinilor. În același timp, vreau să mulțumesc Primăriei Municipiului Hunedoara, precum și administrației Castelului pentru sprijinul acordat", a spus Ada Roseti, director de programe pentru Europa Centrală și de Est.

Destination America, una dintre televiziunile Discovery din Statele Unite, va prelua o parte din conținutul video realizat cu această ocazie - materiale de tip „making of“ și interviuri cu echipa de filmare, precum și cu ghizii Castelului. Discovery Communications satisface curiozitatea și își ține fanii aproape printr-un portofoliu de branduri premium care oferă conținut de non-ficțiune, sportiv și pentru copii.

Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonați la platformele sale pay-TV și free-to-air din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină și Eurosport, lider în furnizarea de conținut sportiv premium, relevant local, în Europa.



12