Dacă sunteţi curioşi să vedeţi câtă economie s-a făcut cu prilejul „Orei Pământului”, aflaţi că, în România, chiar s-a simţit. Sâmbătă seara, în intervalul orar 20.30-21.30, desemnat „Ora Pământului”, o campanie socială prin care instituţii, firme, dar şi persoane fizice se angajează să stingă lumina, consumul de energie electrică a scăzut de la 8.663 la 8.098 MW, cu aproape 600 MW într-o singură oră, arată datele postate pe site-ul Transelectrica.
„Ora Pământului” este o campanie prin care, simbolic, mai multe instituţii, companii, dar şi persoane fizice, opresc consumul de energie electrică pentru o oră, în intervalul orar 20.30-21.30, în data de 24 martie, pentru a creşte gradul de conştientizare asupra problemelor provocate de schimbările climatice şi asupra necesităţii protejării mediului înconjurător.
Evenimentul „Ora Pământului” a fost organizat pentru prima dată în anul 2007. Campania s-a derulat, în 24 martie 2018, în peste 7.000 de oraşe din 180 de ţări.