Noua campanie de promovare a producătorului de cosmetice Elizabeth Arden a reuşit să producă senzaţie prin simplul fapt că protagonista, actriţa galeză Catherine Zeta-Jones, nu arată aşa cum toată lumea o ştia. Din 2002, actriţa reprezintă Elizabeth Arden şi a ţinut morţiş să încerce o ipostază cît mai diferită, iar rezultatul a fost această asemănare cu Victoria Beckham. Catherine Zeta-Jones este deocamdată singura entuziastă cu privire la noua campanie. “La şase ani de colaborare cred că este o schimbare foarte bună. Este ceva diferit. Nu este ceva de genul “A uite-o din nou pe Catherine Zeta-Jones!””, a comentat actriţa. În noile imagini, tenul măsliniu al actriţei galeze este albit, machiajul ochilor este accentuat, iar întregul instantaneu aduce foarte bine cu anumite atitudini ale unei celebre soţii de fotbalist. Rămîne de văzut dacă şi Victoria Beckham va fi încîntată de rezultat!