Raportul ”Learning EU@school”, la care europarlamentarul român Damian Drăghici a fost raportor principal, a fost aprobat ”cu largă majoritate” de membrii Comisiei pentru Cultură și Educație a Parlamentului European (PE). ”Educația la toate nivelurile și în toate formele ar trebui să asigure tuturor cetățenilor o mai bună înțelegere a modului în care funcționează UE și să le permită acestora să reflecte în mod critic la temele europene, inclusiv la valorile pe care se bazează integrarea europeană”, a afirmat Drăghici. Europarlamentarul a subliniat necesitatea creșterii vizibilității UE în curricula școlară și a utilizării unor metode de predare inovative, active și participative, adaptate la vârsta, nivelul, nevoile și interesele elevilor. Drăghici a solicitat Comisiei Europene să dezvolte şi să promoveze platformele virtuale existente (eTwinning, EPALE şi School Education Gateway) şi să continue să sprijine şi să dezvolte alte platforme, precum Teachers’ Corner, pentru a facilita accesul educatorilor la un material de predare despre UE, de înaltă calitate şi accesibil în toate limbile europene. Raportul insistă asupra rolului important al programelor europene precum Erasmus+, Europa Cetățenilor sau Europa Creativă, programe care ar trebui să fie mult mai bine utilizate, pentru a finanța și a promova mobilitatea, schimbul de bune practici, înțelegerea și dialogul. ”Cred cu tărie, iar acest lucru l-am inclus şi în raport, că este obligatoriu să creştem investiţiile în educaţie şi să asigurăm un acces egal tuturor elevilor la o educaţie de calitate, precum şi oportunităţi de învăţare pe tot parcursul vieţii”, a mai spus europarlamentarul.