21 Noiembrie 2024, 20:23
RADET Constanța anunță pe toți consumatorii care nu și-au plătit facturile de energie termică în termenul scadent, că va efectua toate demersurile specifice pentru recuperarea creanțelor, dacă în termen de 10 zile de la data prezetei nu fac demersurile necesare în vederea achitării debitului înregistrat în evidențele financiar - contabile ale regiei.
RADET Constanța nu va aplica aceste măsuri consumatorilor care își achită integral debitul, sau îl achită parțial și încheie un proces verbal de eșalonare pentru datoria rămasă de achitat.
Dovada achitarii se va prezenta la RADET Constanța - Birou Urmărire Debite din str. Badea Cârțan nr.14 A sau se va comunica la telefon/fax 0341 461233, 0341 461234, email: office@radet-constanța.ro, în termenul specificat.
Asociațiile de proprietari care au restanțieri la plata întreținerii au posibilitatea:
- să ne solicite întocmirea convențiilor individuale de facturare, conform procedurii legale;
- să cesioneze în favoarea RADET creanțele certe, lichide și exigibile pe care le au de încasat.
Totodată RADET Constanța aduce la cunoștiința tuturor consumatorilor care înregistrează datoriii la plata energiei termice că, pentru recuperarea creanțelor regia pune în aplicare prevederile Legii 255 din 2016.
RADET Constanța mulțumește tuturor consumatorilor care au înțeles să-și achite în termen facturile de energie termică astfel încât să nu pericliteze funcționarea continuă a întregului sistem de alimentare centralizată cu energie termică.