Ce se întâmplă cu Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Ce se întâmplă cu Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate?

Sănătate 10 Octombrie 2018 / 21:27 2100 accesări

Ca urmare a afirmațiilor apărute în spațiul public referitoare la Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), CNAS precizează că aceasta funcționează în parametri normali.

În cursul zilei de luni, 8 octombrie a.c., s-au înregistrat fluctuații ale PIAS, care au fost analizate și soluționate în cursul zilei de marți, 9 octombrie. Pe durata efectuării lucrărilor tehnice, au existat intervale în care platforma informatică a avut timpi lungi de răspuns la solicitările utilizatorilor, fapt perceput de aceștia drept nefuncționalitate.

Menționăm că serviciile medicale efectuate în perioada respectivă pot fi raportate și validate în interval de trei zile lucrătoare după data efectuării serviciilor respective, nefiind necesară stabilirea de măsuri derogatorii.

Citește și:

PROBLEME GRAVE! Sistemul electronic al CNAS, NEFUNCŢIONAL



12