Toate centrele de relaţii clienţi ale ENGIE Romania (fosta GDF SUEZ Energy România) vor fi închise vineri, 9 septembrie. Ziua de 9 septembrie este liberă pentru angajaţii companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare. Începând de luni, 12 septembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe site-ul companiei, engie.ro. De asemenea, serviciul de call-center naţional apelabil la numărul unic de telefon 021.9366 va fi limitat la funcţionalităţile uzuale, respectiv oferirea de informaţii generale despre serviciile şi produsele companiei, fără a fi posibilă consultarea unui analist al companiei, au anunțat reprezentanții companiei într-un comunicat. Pentru intervenţiile în caz de urgenţă (miros sau scurgeri de gaze), Distrigaz Sud Reţele, filiala de distribuţie a ENGIE Romania, asigură permanenţa prin echipele sale la numărul unic de telefon 021.9281 pentru toți clienţii din aria deservită de către companie. ”Reamintim faptul că ENGIE Romania pune la dispoziţia clienţilor săi peste 12.000 de puncte de plată a facturilor. Lista completă a modalităţilor de plată este disponibilă pe site-ul companiei la adresa www.engie.ro. De asemenea, clienţii ENGIE Romania au la dispoziţie aplicaţia Engiemobile pentru a accesa informaţii despre factura de gaze naturale, plăţile efectuate, punctele de plată existente, transmiterea indexului autocitit”, precizează reprezentanții ENGIE în comunicat. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.