Certificate de calitate a serviciilor Primăriei

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Lumina

Certificate de calitate a serviciilor Primăriei

Administrație 16 Martie 2011 / 00:00 782 accesări

Primăria Lumina a primit trei certificate de calitate a serviciilor pe care le oferă populaţiei (ISO 9001, ISO 14001 şi ISO 18001), ca urmare a aplicării unui proiect privind „îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite de Primărie printr-un management integrat”. Cu ocazia certificării serviciilor Primăriei, primarul Dumitru Chiru a declarat că proiectul a fost cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007 - 2013. Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 350.000 de lei, din care: 297.500 de lei - valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European; 45.500 de lei - valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional; 7.000 de lei - cofinanţarea eligibilă a beneficiarului. Dumitru Chiru a adăugat că prin certificarea cu ISO s-a dorit creşterea eficienţei activităţilor interne, reducerea timpului de soluţionare a corespondenţei adresată Primăriei, conştientizarea şi asumarea problematicii de protecţia mediului de către angajaţi, reducerea riscurilor sănătăţii şi securităţii angajaţilor. „Scopul nostru este să oferim cetăţenilor servicii de calitate, la termenele stabilite, astfel încât să venim în permanenţă în întâmpinarea aşteptărilor şi nevoilor acestora”, a spus primarul comunei Lumina. El a adăugat că, până la obţinerea certificatelor ISO, principalele activităţi ale proiectului au fost: constituirea echipei de proiect; achiziţia de echipamente de calcul şi echipamente periferice de calcul; realizarea serviciilor de consultanţă şi implementarea sistemului de management integrat mediu - sănatate şi securitate ocupaţionala; cursuri de instruire a personalului privind managementul calităţii; organizarea unui audit extern al proiectului.

Taguri articol


12