CFR Călători! Aglomerație mare, vezi soluțiile!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

CFR Călători! Aglomerație mare, vezi soluțiile!

Social 21 Decembrie 2018 / 21:05 965 accesări

CFR Călători informează că în zilele cu trafic crescut din perioada 21 decembrie 2018 – 6 ianuarie 2019, pentru adaptarea capacităţii de transport la solicitările publicului cu prilejul sărbătorilor de iarnă, trenurile care circulă pe cele mai solicitate rute din Bucureşti spre/dinspre Brașov, Cluj Napoca, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Vatra Dornei, Suceava, Iași, Timișoara Nord şi Constanţa vor fi suplimentate operativ.

Pentru această perioadă, este suplimentat și personalul feroviar în marile gări, la casele de bilete, pentru fluidizarea vânzărilor de bilete.

Recomandăm tuturor pasagerilor planificarea din timp a călătoriei cu trenul.Biletele de tren pot fi achiziţionate cu anticipație: Onlinede pewww.cfrcalatori.ro; de laautomatele XsellKioskdin gări; de laautomatele ZebraPay; direct de la casele de bilete din gări șiagenţii de voiaj CFR; de la distribuitori autorizați (agenții de turism).

Programulagenţiilor de voiaj CFR

Agenţia de voiaj din Aeroportul Otopeni va fi deschisă în zilele de 24 şi 31 decembrie, în intervalul orar 08.00 -16.00.

În data de 24 decembrie, agenţiile de voiaj din incinta Oficiilor Poştale – Agenţia Unirea, Agenţia Militari, Agenţia Regie şi Agenţia Berceni vor fi deschise în intervalul orar 08.00 -16.00, iar în data de 31 decembrie vor fi închise.

Agenţiile de voiaj CFR Călători din Carrefour Colentina şi Titan din Bucureşti, Iulius Mall din Iași vor fi deschise conform programului de lucru al centrelor comerciale.

Celelalte agenţii de voiaj vor fi deschise cu program normal de lucru.

În zilele libere de sărbătoare legală – 25, 26 decembrie, 1 şi 2 ianuarie,vor fi deschise agenţiile de voiaj CFR Călători din Carrefour Colentina şi Titan din Bucureşti, Iulius Mall din Iași, conform programului de lucru al centrelor comerciale, restul agenţiilor de voiaj fiind închise.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companieiwww.cfrcălători.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 sau să se adreseze personalului nostru din stații.

Taguri articol


12