Chatbotul, angajatul nou din comerțul electronic

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Chatbotul, angajatul nou din comerțul electronic

Economie 27 Iunie 2017 / 14:12 623 accesări
Site-urile de e-commerce pierd anual 50 miliarde dolari din cauza produselor abandonate de clienți în coșurile virtuale de cumpărături

Site-urile de e-commerce pierd anual 50 miliarde dolari din cauza produselor abandonate de clienți în coșurile virtuale de cumpărături

Site-urile de e-commerce pierd anual peste 50 miliarde dolari din cauza coșurilor virtuale de cumpărături abandonate de utilizatori, potrivit estimărilor ChatX.ai, un start-up românesc care are și o soluție pentru a ajuta retailerii să recupereze o parte din aceste pierderi. Despre ce este vorba? Despre un chatbot. „Roboții intră în conversații automatizate cu clienții magazinelor pentru a-i convinge să achiziționeze produsele pe care inițial le-au abandonat în coșul de cumpărături“, spune co-fondatorul ChatX.ai Vlad Mustiață. Conform statisticilor internaționale, peste 70% dintre consumatorii care adaugă produse într-un shopping cart virtual nu finalizează comanda. Tehnologia ChatX a fost deja testată pe o serie de site-uri de e-commerce din România și urmează să fie implementată la scară largă.

Taguri articol


12