Pacienţii Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) Constanţa vor putea să-şi pună păsurile pe hîrtie, la externare, după ce conducerea celei mai mari unităţi sanitare a decis să întocmească chestionare de satisfacţie. „Vrem să vedem exact care sînt nemulţumirile bolnavilor, ce ne reproşează, ce îmbunătăţiri să aducem unităţii sanitare, cu excepţia deficienţelor de cazare pe care le ştim cu toţii”, a declarat managerul SCJU, dr. Dan Căpăţînă. Cadrele medicale, atît infirmirele, asistentele, cît şi medicii, vor fi notaţi cu note de la 1 la 5, întrebările făcînd referire la asigurarea curăţeniei, la atitudinea faţă de bolnavi, şi nu numai. Reprezentanţi din cadrul conducerii SCJU vor avea grijă ca toate chestionarele să fie completate fără nicio cenzură şi fără nicio teamă de către bolnavi, astfel încît informaţia ce va fi centralizată să reflecte cu adevărat realitatea. „Vom alcătui un audit intern care să se ocupe de aceste probleme. Noi vom lua măsurile care se impun în scurt timp şi vom ţine cont de toate păsurile pacienţilor”, a mai declarat dr. Căpăţînă.